”DET BÖRJAR MED MIG – Forum om demokrati, för demokrati”
För första gången på 20 år är demokratierna färre än autokratierna, alltså länder med statsskick utan maktdelning. Detta visar V-Dems demokratirapport som presenterades idag. Nedgången...
DIGITALT MORGONKAFFE FÖR REKTORER
I mitt förra inlägg utlovade jag ju tre nyheter. Den första var den utbildning i att använda läroplanen som jag skapat, för att möta det...